poniedziałek, 5 września 2016

KULTURALNY WRZESIEŃ- INSPIRACJE NA CAŁY MIESIĄC; CO WARTO PRZECZYTAĆ, OBEJRZEĆ, ZROBIĆ? (M.IN. BEMY, "PIRANIA NA KOLACJĘ", ZUMBA)

Wrzesień to przede wszystkim miesiąc powrotu do szkoły i pożegnania z wakacjami. Ten czas trzeba sobie jakoś umilić. Nauka jest ważna, ale trzeba znaleźć chwilę dla siebie. Nic tak nie relaksuje jak muzyka, film, książka. Ruch zredukuje stres. W tym poście zebrałam wszystko, co Was zainspiruje i umili wrzesień.


KSIĄŻKA
Na wrzesień proponuję "Piranię na kolację", która utrzyma Was w klimacie podróżowania. Autorka, Magda Bogusz, i jej mąż Tomasz rzucili wszystko i wyruszyli w podróż dookoła świata. Poznali wiele ciekawych osób, wiele kultur. To, co podobało mi się w książce to styl pisania, wzbogacenie mojej wiedzy, ciekawość, a przede wszystkim piękne zdjęcia. Szkoda, że nie były one przy odpowiadających im wydarzeniach a w grupach. To utrudniło mi czytanie, ale jestem w stanie wybaczyć ten jedyny minus. Z tą książką Wasze wakacje potrwają dłużej. :)



MUZYKA
Słuchawki w uszach w drodze do szkoły? Zadbajcie, aby muzyka była energiczna, rozbudzała Was od rana. Ja prezentuję dwa utwory, które z pewnością pojawią się na listach przebojów w tym miesiącu.


FILM
Pod koniec sierpnia obejrzałam dwa filmy, które powinny się Wam spodobać. "Mój przyjaciel orzeł" to piękna historia o chłopcu i jego miłości do natury. Opiekuje się on wypchniętym z gniazda orłem. Wyciskacz łez pełen zapierających dech krajobrazów! "Honey 3" to film muzyczny. Główna bohaterka chce spełnić swoje marzenie, którym jest wystawienie na scenie "Romea i Julii" w hip-hopowym stylu. Mnóstwo dobrej muzyki, świetnych choreografii.





W SIECI
Jeśli spodoba Wam się "Pirania na kolację", koniecznie zajrzyjcie na bloga www.z2strony.pl. Tam znajdziecie jeszcze więcej zdjęć i relacji z podróży Magdy i Tomka.
Polecam także artykuł o dzisiejszym, młodym pokoleniu, ich problemach, nawykach. Pierwszy raz spotkałam się ze szczerym przedstawieniem nastolatków, bez tabu. http://wyborcza.pl/pokolenie-jednorozcow-mlodzi-2016-chca-miec-wazne-zycie
Namnożyło się kanałów na YT o książkach. Moją ulubienicą wciąż pozostaje Aliska czyta. Cenię jej naturalność, oryginalne filmy. kanał Aliska czyta

LIFESTYLE
W szkole, podczas odrabiania pracy domowej i nauki większość czasu spędzamy w pozycji siedzącej, która nie jest zdrowa dla organizmu. Warto zagospodarować chwilę na ruch. Ja zakochałam się w zumbie. To świetna propozycja dla tych, którzy nie lubią ćwiczeń siłowych, mordowania organizmu. Zumba jest przede wszystkim przyjemna. Polega na połączeniu tańca z fitnessem. Wszystko odbywa się w rytm energicznej muzyki. Znakomicie modeluje ciało. Dzięki zumbie pokochałam ruch i ćwiczę z przyjemnością. Nie skupiajcie się na schudnięciu. Myślcie, że ćwicząc, dbacie o swoje zdrowie. 

Znacie to uczucie, gdy na lekcji burczy Wam w brzuchu i wszyscy to słyszą? Zadbajcie o to, aby zawsze brać do szkoły, pracy drugie śniadanie, które doda Wam energii. Skomponujcie je tak, aby było zdrowe. W moim przypadku najczęściej są to kanapki ( pełnoziarniste pieczywo np. z serem), do tego jogurt naturalny z płatkami lub sałatka, Czekoladowe batoniki zastąpcie tymi muesli. Ciekawe propozycje w filmiku poniżej, jeszcze więcej na kanale Skutecznie Tv.


PRODUKT

Trwały lakier zapewniający efekt jak z profesjonalnego salonu? Polecam Prodigy Gel Duo z Golden Rose. Producent obiecuje utrzymanie do 7 dni, u mnie odpryski pojawiły się po 4, ale pięknie się prezentował. Duży plus za szeroką gamę kolorystyczną. goldenrose.pl/produkty/prodigy-gel-duo

Jeśli szukacie fajnych, ale niedrogich butów sportowych to te z nowej kolekcji firmy Deichmann są świetne, bardzo wygodne, w ciekawych wzorach i kolorach. Polecam! Sama skusiłam się na jedną parę. ;)

Zaznaczam, że opinie o produktach nie są sponsorowane.

CYTAT MIESIĄCA
Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich."- A.Sapkowski "Król elfów"

Jak podobają się Wam takie inspiracje na każdy miesiąc? Co chcielibyście zobaczyć w następnym poście z tej serii?  

Życzę pełnego uśmiechu, produktywnego miesiąca!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz