piątek, 28 kwietnia 2017

20 MUZYCZNYCH HITÓW OSTATNICH TYGODNI- M.IN. ZAYN, IMAGINE DRAGONS, DAEN LEWIS, SYML, MAROON 5

Dawno nie było posta o muzycznych nowościach, premierach. Dzisiaj przedstawiam playlistę wszystkich utworów, których najczęściej słucham w ostatnim czasie, a także tych które królują na listach przebojów. Mieszanka różnych gatunków, także z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. 

Daen Lewis urzekł mnie piosenką "Waves", usłyszaną w serialu "Riverdale".


Absolutna nowość od Imagine Dragons!


PREMIERY!!







Uwielbiam "Issues" za bardzo intrygujące brzmienie.


Syml z pięknym i wzruszającym utworem!


Maggie Lindemann to moje nowe odkrycie ;)




Seriale są dla mnie znakomitym źródłem świetnych piosenek. Poniżej te z "13 powodów", "SKAM".



Gorące rytmy <3 Za oknem deszczowo, więc przyda się trochę słońca.


"Woman Woman" wciąż jest w mojej głowie i cały czas nucę. ;)


Urzekła mnie prostota piosenki uczestniczki "Idola".


I to by było na tyle. :) Napiszcie mi, które utwory najbardziej się Wam podobają! Udanej majówki! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz