poniedziałek, 8 maja 2017

PAWEŁ PRZYBOROWSKI- INTRYGUJĄCY ARTYSTA Z POMYSŁEM

Uwielbiam artystów, którzy mają pomysł na siebie i nikogo nie kopiują. Paweł Przyborowski idzie swoją drogą i wnosi coś nowego na muzyczny rynek. Jeśli szukacie czegoś oryginalnego, to musicie posłuchać jego piosenek!

Niedawno wydał płytę "Śmiertelnie zdrowy", na którą składa się 8 utworów. Są one wynikiem ciężkiej pracy, ponieważ Paweł sam pisze teksty i komponuje muzykę. W dzisiejszych czasach wcale nie jest o to łatwo; coraz częściej artyście narzuca się tekst, bo istotna jest tylko sprzedaż i cyferki na koncie. 
Klimat płyty znakomicie oddaje już sama okładka. Nastrój tajemnicy, grozy utrzymuje się przez cały czas. 

Chwalę także wokal: lekko ochrypnięty, rockowy. Każdy utwór jest na swój sposób inny i ciekawy, a razem tworzą wspólną całość. 

"Już za długo patrzymy się w ściany
Na ulicy oddzielnie też
Sprzedajmy wspólne obrazy
I zostawmy resztę jak jest"

Płyta wciągnęła mnie do innego świata i jestem pewna, że z Wami zrobi to samo!





"Trochę mniej" to moja ulubiona piosenka. Wzrusza...

Jestem pewna, że o Pawle Przyborowskim jeszcze usłyszymy! Nabijajcie mu wyświetlenia, bo takich artystów trzeba wspierać. Nie łatwo jest się wybić. Bardzo cenię autentyczność, prawdziwość. Szkoda, że takie albumy są mało promowane w telewizji, radiu. Pawłowi gratuluję niewątpliwie udanej płyty i życzę wielu dalszych sukcesów i koncertów. Koniecznie posłuchajcie płyty i polubcie jego fanpage na Facebooku. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz