czwartek, 18 maja 2017

POLSKA MUZYKA JEST DOBRA!- ZESPÓŁ BITAMINA, KAROLINA ARTYMOWICZ, NOWE UTWORY OD ANI KARWAN, ARKA KŁUSOWSKIEGO I MROZA

Wielokrotnie powtarzałam już na blogu, że polska muzyka jest dobra, potrafi zaskakiwać. Mamy naprawdę wielu świetnych artystów z różnych gatunków. Często są oni po prostu mało znani, a w radiu słyszymy tylko nudną komercję. Na szczęście powoli ulega to zmianie, chętniej szukamy utalentowanych perełek. Rynek potrzebuje oryginalnych muzyków, a także sami Polacy przywiązują coraz większą wagę do np. ambitnych tekstów. 

Ania Karwan podbiła moje serce w The Voice of Poland. Jej utwór "W prezencie" wciąż mnie wzrusza. W najnowszym "Mam Was" artystka próbuje czegoś nowego. Na początku piosenka nie do końca mi się podobała, ale po kilkukrotnym przesłuchaniu naprawdę ją polubiłam. Nie sądzę jednak, że jest to stylistyka, którą wokalistka powinna kontynuować. 

Arka Kłusowskiego słuchacze odkryli dopiero za sprawą serialu "Druga szansa", mimo iż kilka razy pojawiał się w muzycznych programach. Z "To już za nami" wystąpi w Opolu. Kocham jego mądre teksty!


Mrozu najnowszą płytą "ZEW" wiele zaryzykował, ale opłaciło się. Najnowsze utwory są bardzo intrygujące i ciekawe kompozycyjnie. To bardzo dojrzały album. "Szerokie wody" docenił nawet w swoim programie Kuba Wojewódzki.

Wczoraj Karolina Artymowicz podbijała serca widzów w finale "Idola", a już dziś ukazał się jej debiutancki utwór. Co prawda programu nie wygrała, ale jak widać świetnie sobie radzi. Ma na siebie pomysł. Zwycięzcą został Mariusz Dyba- znakomity technicznie, o bardzo zmysłowym głosie.

Karolina do tej pory śpiewała w zespole Create i mam nadzieję, że będzie kontynuowała ten projekt. Warto zapoznać się z ich twórczością.


Natalia Nykiel ma swój styl; jej nowy utwór "Spokój" z pewnością podbije listy przebojów.

Bitamina to moje nowe odkrycie. Ten zespół urzekł mnie prostotą, ale przy tym swoją wyjątkowością. Mają do siebie dystans. Ich piosenki, teksty potrafią mnie rozbawić, dają dużo pozytywnej energii. 



Na zakończenie LOREIN- spodoba się z pewnością fanom np. Myslovitz.

Słuchacie polskiej muzyki? Chętnie poczytam w komentarzach, czy znacie jakiś mało znanych, utalentowanych artystów.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz