piątek, 12 maja 2017

KULTURALNY MAJ- "THE CIRCLE.KRĄG", "SKAZANY NA ŚMIERĆ-SEQUEL", QUEBONAFIDE, WTK 2017,"PONAD WSZYSTKO"

Maj strasznie szybko mija, ale warto jak najwydajniej wykorzystać ten czas. Mam nadzieję, że pogoda będzie nas rozpieszczać. :) Zamieniamy ciepłe koce na ławkę w ogrodzie, bez zmian pozostaje oczywiście przyjemna lektura. W coraz to dłuższych nocach pochłaniamy kolejne odcinki ulubionych seriali. Brzmi jak plan idealny!

FILMY
Już teraz internet zawładnął naszym życiem, nie potrafimy obejść się bez Facebooka i Instagrama. Niedługo komputery będą kontrolowały każdą sferę życia, a prywatność przestanie istnieć.  Taką przerażającą wizję przyszłości zobaczymy w filmie "The Circle. Krąg". Główną rolę gra niesamowita Emma Watson, zatem trzeba obejrzeć choćby dla jej aktorskiego talentu.

Gwiazda "Nietykalnych" w filmie "Jutro będziemy szczęśliwi"- zabawnej, a także momentami wzruszającej historii. Kobieta, z którą główny bohater miał przelotny romans podrzuca mu dziecko. Z dnia na dzień musi zostać odpowiedzialnym ojcem.

SERIAL
W 2005 roku swoją premierę miał "Skazany na śmierć". Jego historia mnie wtedy wciągnęła i przez kilka lat oczekiwałam w niedzielę na nowy odcinek. W ostatnim 4. sezonu (jeśli jakimś cudem przez te kilka lat nie zdążyłaś/eś go obejrzeć, to skończ tu czytać; uwaga spojler) Michael zginął, a serial zakończono. Po 8 latach "Skazany.." powrócił w sequelu. Okazuje się, że Michael żyje i ukrywa się w więzieniu w Jemenie. Serial naprawdę wciąga i utrzymuje się na wysokim poziomie. Możecie oglądać go w piątki o 21:00 na Canal+.

MUZYKA
Kukulska odważnie! Takiej jej nie znacie ;)


Quebonafide to moje nowe odkrycie- intymny rap, mądre teksty <3


KSIĄŻKI
Wybieram się na Warszawskie Targi Książki, które odbędą się w dniach 18-21 maja. Już nie mogę się doczekać- wydawnictwa, promocje, spotkania z autorami! Spróbuje dostać się po dedykację od Kim Holden. Mam nadzieję, że kolejka nie będzie aż tak długa.
Z tej okazji w tym poście polecam Wam książki tej autorki. Ostatnio przeczytałam "O wiele więcej". To bardzo dojrzała pozycja. Seamus i Miranda pasują do siebie jak woda i ogień. On jest dobrym człowiekiem, dla niej liczy się tylko władza i pieniądze. Rozwodzą się i próbują zacząć wszystko od nowa. Seamus bierze pod opiekę trójkę dzieci i przeprowadzają się. Nowa sąsiadka wniesie do ich życia dużo miłości i nadziei. Wiem, że brzmi to bardzo infantylnie, ale dalszy ciąg historii wcale taki nie jest i bardzo zaskakuje. Byłam tym bardzo zdziwiona. To nie jest słodka i romantyczna opowieść, ale bardzo prawdziwa. Autorka porusza dużo problemów- gwałty, choroba, strach przed miłością, ślady przeszłości, uzależnienia. Tempo jest w miarę wolne, ale przez to bardzo przyjemnie się czyta. Dodatkowo do książki dołączona została playlista muzyczna. :)


Zakupiłam także "Promyczka" tej autorki. O nim jednak opowiem w oddzielnym poście. 

A NA POCZĄTKU CZERWCA:
9 czerwca w kinach premiera filmu "Ponad wszystko". Zakochałam się już w samym zwiastunie. Na powyższym zdjęciu widzicie książkę, na podstawie której powstał ten cudowny film. Zakupiłam ją w wersji angielskiej. Życzcie powodzenia w czytaniu w oryginale. :)


Miłego miesiąca! 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz