poniedziałek, 25 czerwca 2018

KONCERTOWY CZERWIEC- KULT, AGNIESZKA CHYLIŃSKA, AFROMENTAL

AFROMENTAL
To był dość krótki koncert i jego długość zaważyła na tym, że nie mogę zaliczyć go do najlepszych. Dodatkowo chwilami dostrzegałam problemy z dźwiękiem. Chłopaków z Afro uwielbiam i słucham już bardzo długo. Grali głównie te ostrzejsze numery, więc była to gratka dla fanów rocka. Zabrakło mi jednak kilku moich ulubionych piosenek. Na plus natomiast zaliczam kontakt z publicznością. Dobrze się bawiłam, ale czuje niedosyt. 



KULT
Nieśmiertelny zespół, więc koncert po prostu musiał być świetny. Zagrali najpopularniejsze utwory. Mimo wieku dalej dają radę i mają niesamowitą energię. Kazik fajnie nawiązuje kontakt z widownią, ale trochę zabrakło mu luzu. Całościowo koncert był rewelacyjny i trwał do nocy :P. Jeśli będziecie mieli okazję zobaczyć Kult na żywo, to koniecznie korzystajcie, bo warto! Po koncercie stałam się ich wielką fanką i odkryłam piosenki, których nie znałam. 





AGNIESZKA CHYLIŃSKA
Ten koncert podobał mi się najbardziej! Aga ma niesamowitą energię. Świetnie utrzymuje kontakt z publiką, zagaduje, żartuje. Ma przy tym styl i niewymuszony luz. Jest bardzo naturalna, scena to jej miejsce. Jaki ona ma głos!!! Na koncertach to brzmi rewelacyjnie. Ostatnia płyta nie przypadła mi do gustu (polubiłam tylko "Królową łez"), ale koncertowe wersje bardzo mi się podobały. Świetnie, że powróciła też do dawnych czasów, śpiewając starsze piosenki, które wszyscy znają. Stworzyło to doskonały klimat, którego nie zepsuł nawet deszcz. Bosko!

Uwielbiam koncerty! A wy?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz