wtorek, 16 sierpnia 2016

HITY WAKACJI 2016- RAZEM WYBIERZMY HIT LATA! CZEKAM NA WASZE PROPOZYCJE!

Dzisiaj przychodzę do Was z playlistą najczęściej odtwarzanych przeze mnie piosenek w tegoroczne wakacje, a także tych które królowały na listach przebojów. W komentarzach zostawiajcie tytuły waszych ulubieńców. Jestem ich bardzo ciekawa!

Brakowało mi trochę energicznych, takich typowo letnich numerów. Przywykłam do tego, że w czasie wakacji artyści prześcigali się w wypuszczaniu kandydatów do Hitu Lata. W tym roku było według mnie bardziej spokojnie, słowo "summer" mniej pojawiało się w piosenkach.


Calvin Harris razem z Rihanną to zdecydowany pewniak każdej letniej imprezy. Zawiódł mnie teledysk. Piosenka owszem podoba mi się, ale szybko mi się znudziła.

"Perfect Strangers" to był mój hit lipca! Ta piosenka ma cudowny, wakacyjny klimat.


Coś polskiego, czyli utalentowana Natalia Nykiel.

"Tell It To My Heart" - taneczna wersja tego starego utworu podbiła listy przebojów i wcale się nie dziwię. Chociaż przez cały utwór czekam tylko na refren...


Długo czekałam na ten teledysk, ale bardzo się zawiodłam, ponieważ nie ma w nim Seleny i zastanawiam się, jak mogło do tego dojść.


Aby zobaczyć więcej piosenek kliknij Czytaj więcej...



X Ambassadors i "Low Life"- kompletnie niewakacyjny utwór, ale ja uwielbiam ten zespół.


Co dziwne, tej piosenki Fifth Harmony nie słyszałam jeszcze w radiu.


Shakira powraca i dobrze, bo uwielbiam takie rytmy.



Tiesto <3

Shawn Mendes- jego dwie najnowsze piosenki naprawdę wymęczyłam w te wakacje. Nabiłam mu mega dużo wyświetleń.


"I Feel It All" to dosyć stary przebój, ale bardzo go lubię, bo jest energiczny, w sam raz na lato.

Wszystko, co wypuści Martin Garrix jest dla mnie hitem!



Taco Hemingway zaskoczył wszystkich nową EPką.



Adele w weselszym klimacie.


Razem wybierzmy Hit Lata! 
Jestem bardzo ciekawa, które z powyższych piosenek są waszymi ulubieńcami. Piszcie! Zostały jeszcze dwa tygodnie wakacji, więc jeśli pojawi się jakiś nowy hit to uaktualnię listę. 
Może macie swój letni hit, którego nie ma w tym poście? Napiszcie o tym koniecznie w komentarzu, wtedy z pewnością go dodam. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz