poniedziałek, 15 sierpnia 2016

WITAM W ŚWIECIE KULTURY!

Witam Cię w świecie kultury!
Mam nadzieję, że będzie to miejsce w sieci, które chętnie będziesz odwiedzać. Znajdziesz tu m.in. muzyczne nowości, ciekawych artystów, recenzje książek i filmów. Wcześniej prowadziłam bloga http://w-rytmie-muzyki.blog.pl/. Ten będzie jego kontynuacją, rozszerzeniem działalności. 

W muzyce szukam przede wszystkim czegoś nowego, co mnie zachwyci i wzbudzi emocje. Zwracam dużą uwagę na teksty piosenek. Myślę, że potrafię odnajdywać także mało znanych, ciekawych artystów. Moje odkrycia bardzo często po kilku miesiącach podbijały muzyczny rynek. Było tak np. w przypadku Korteza. 

Dużo czytam. Najczęściej sięgam po książki młodzieżowe, ale nie ograniczam się tylko do jednego gatunku. Nie lubię powielania schematów.

Filmy i seriale są dla mnie przede wszystkim relaksującym zajęciem. Jestem wymagającym widzem! Seriale bardzo szybko mi się nudzą, więc jeśli twierdzę, że jakiś bardzo mnie zaciekawił i trzymał w napięciu, to z pewnością tak jest.

Czasu spędzonego nad muzyką, książką, filmem czy serialem nigdy nie uważam za zmarnowany!

Serdecznie zapraszam do śledzenia bloga, polubienia na Fb i oczekiwania na następne posty.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz