środa, 29 sierpnia 2018

ZALEWSKI ŚPIEWA NIEMENA- O PŁYCIE I TRASIE

Kiedyś przy jednej z piosenek Zalewskiego pomyślałam, że momentami jego głos przypomina mi Czesława Niemena. Z reguły nie popieram projektów coverovania wybitnych artystów. Sądzę, że ich twórczość jest swego rodzaju świętością i nie powinno się jej ruszać, bo wychodzi to w większości przypadków źle. Inaczej wygląda to u Krzysztofa Zalewskiego. To artysta, którego można obdarzyć zaufaniem, ma genialny głos. Byłam przekonana, że nie pozbawi utworów Niemena magii i powstanie coś genialnego. Płyta "Zalewski śpiewa Niemena" to arcydzieło.

Do "Jednego serca" powstał bardzo emocjonalny teledysk, który uwielbiam. 


Jednego serca tak mało mi trzeba A jednak widzę, że żądam za wiele....



Polecam zakupić całą płytę! Rusza także trasa "Zalewski śpiewa Niemena". Artysta zawita m.in. do Wrocławia, Krakowa, Torunia, Gdańska.




2 komentarze:

  1. Płyta Zalewskiego z jego autorskim materiałem nie przypadła mi jakoś do gustu. Teksty w wiekszosci oszczedne i jakby trywialne, troche mi tam czegos brakuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz i podzielenie się opinią. Do mnie "Złoto" przemawia, tekstowo i muzycznie. Lubię głos Zalewskiego jak i jego osobowość. Mam nadzieję, że kiedyś odnajdziesz w jego twórczości "to coś". Pozdrawiam ;)

      Usuń