czwartek, 17 października 2019

VISUAL CONCERT 2019- RELACJA Z KONCERTU MUZYKI FILMOWEJ I EPICKIEJ

Visual Concert to trasa koncertów muzyki filmowej i epickiej w Polsce. Na scenie swoje talenty prezentuje ponad 80 osób: orkiestra symfoniczna CoOperate Orchestra, Chór Akademicki UAM, a także soliści Beata Biela i zwycięzca VI edycji The Voice- Krzysztof Iwaneczko. Widowisko podzielone jest na kilka części. Podczas każdej z nich na specjalnym ekranie prezentowane są zapierające dech w piersiach krajobrazy z różnych miejsc na świecie. Znakomicie dopełniają one utwory filmowe. 



W czasie 2 godzinnego koncertu widownia może wsłuchiwać się w brzmienie znane z "Avatara", "Piratów z Karaibów", "Gladiatora" czy "Hobbita".  Co więcej, soliści prezentują także piosenki śpiewane z popularnych filmowych hitów. Nigdy nie zapomnę wspaniałego wykonu "I see fire" Iwaneczko. Miałam ciary dosłownie na całym ciele. Beata Biela natomiast świetnie zaprezentowała swoje umiejętności w "Young and Beautiful" Lany del Rey do "Wielkiego Gatsby'ego". Fajnie, że całość jest bardzo spójna, ma także przekaz i zwraca uwagę na dbanie o naszą planetę. Koncertu słuchało mi się niezwykle przyjemnie i wywołał we mnie wiele emocji. Nie spodziewałam się, że aż tak mi się spodoba i wywrze tak wielkie wrażenie. Widowisko dopracowane jest w każdym calu. Przenosi widza do innego świata, uspokaja i zachwyca. Dodatkowo cena biletu w stosunku do jakości też była dość niska. 
Jeśli tylko będziecie mieli okazję się wybrać, nie wahajcie się ani chwili! Warto! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz