środa, 8 kwietnia 2020

#ZOSTAŃ W DOMU I ĆWICZ!- 10 MOICH ULUBIONYCH KANAŁÓW NA YT Z TRENINGAMI

Siedzenie w domu sprzyja nieustannemu podjadaniu. Dochodzi do tego brak ruchu i kilka nadmiarowych kilogramów gwarantowane. Sporo osób ubolewa także nad zamknięciem siłowni. Ćwiczyć można przecież w domu! Praktykuję to już dobrych kilka lat i dzisiaj postanowiłam podzielić się z Wami moimi ulubionymi kanałami na YT, trenerkami, z którymi ćwiczę. Trening jest dla mnie dopełnieniem dnia. Staram się ćwiczyć regularnie. Korzystam z różnych form, których wybór uzależniony jest od mojego samopoczucia, ale także opiera się na zasadzie przeplatania: jeśli jednego dnia wykonuję dłuższe, wyczerpujące cardio, to następnego sięgam po jogę (lub robię sobie przerwę). Pamiętajcie, aby słuchać swojego ciała. Spróbujcie ćwiczeń na macie w domu, a gwarantuję, że to pokochacie i być może nie wrócicie już na siłownię po kwarantannie. 

blogilates
Moja ulubienica, jeśli chodzi o modelowanie sylwetki. Ciekawe ćwiczenia i co najważniejsze urozmaicone, nie ma nudy i monotonni. 

FitnessBlender
To z nimi najczęściej spalam kalorie, gdy wybieram cardio.

POPSUGAR Fitness
Treningi w rytm muzyki poprawiają humor.

Up to the BEat
Na kanale Up to the BEat Fit znajdziecie tzw. walking workouts, czyli połączenie chodzenia, stepu, tańca. Ostatnio jestem ich wielką fanką!

Chloe Ting
Niezawodna, jeśli chodzi o treningi ABS.  Atutem są także krótsze filmiki. Nie zawsze mamy dużo czasu, a dobrze znaleźć chociaż 10 minut na ruch.

 Susana Yabar
Jej kanał to moje ostatnie odkrycie. Polecam filmiki na ujędrnienie biustu, ale znajdziecie tu przeróżne treningi.

Joga z Małgorzatą Mostowską
Lepszego kanału z praktykami jogi nie znajdziecie!

FITSEVENELEVEN
Ten kanał dopiero się rozwija, ale urzekł mnie Tanju- trener zumby. Zaraża pozytywną energią! Mają także treningi na poszczególne partie ciała, jogę, boxing.


SELF
Pełne, dłuższe treningi na całe ciało znajdziecie na kanale SELF.


Odchudzanie Bez Kitów
Kasia Dziurska daje mi zawsze sporo motywacji. Kanał ten lubię także za zdrowe przepisy!

+MOJE NOWE ODKRYCIE- QIGONG 
Nową formą aktywności, która ostatnio odkryłam jest Qigong, czyli ćwiczenia podobne do jogi, uzdrawiające, skupiające się na uwolnieniu drzemiącej w nas siły i życiowej energii. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz